ترجمه آهنگ Lana Del Rey به اسم Big Eyes

قالب سبز


Tarjome Ahang Haye Khareji | ترجمه آهنگ خارجی
ترجمه آهنگ های خارجی
Authors
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Tarjome Ahang Haye Khareji و آدرس neginmoozik.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Lana Del Rey _ Big Eyes

 

 


With your big eyes

با چشمای درشتت
And your big lies
و دروغ های بزرگت

 

*دروغ های بزرگ به چشمای بزرگ تشبیه شده

[Verse 1]
I saw you creeping around the garden, what are you hiding?
دیدمت که داشتی دورو برِ باغ میچرخیدی ، بگو چیو قایم میکنی؟
I beg your pardon don't tell me "nothing"
من میبخشمت ،بهم نگو "هیچی"
I used to think that I could trust you
فکر میکردم که میتونم بهت اعتماد کنم
I was your woman
من خانومِ تو بودم
You were my knight and shining companion
تو شوالیه ی من بودی و در هم نشینی من میدرخشیدی

[Pre-Chorus 1]
To my surprise

برام عجیبه که
My love's demise

عشق من میمیره
Was his own greed

و مرگش بخاطر طمعِ خودش بود
And lullaby
لالایی ها


[Chorus]

[Verse 2]
I noticed you got hot in summer

متوجه شدم که در تابستون گرمت شد
You had no comfort

هیچ آرامشی نداشتی
Your shirt was cotton

پیرهنی که تنت بود جنسش نخی بود
Your face was sunburned

صورتت آفتاب سوخته شده بود
You paced around ike you'd been waiting

داشتی قدم میزنی که انگار در انتظاری

Waiting for something

انتظار چیزی رو میکشیدی
Your world was burning and I stood watching

دنیات داشت میسوخت و من ایستادمو تماشا کردم


[Pre-Chorus 2]
As I looked down

همین کهپایینو نگاه کردم
The flames grew high

شعله ها بیشتر شدند
You watched me frown

تو منو دیدی که اخم کرده بودم
I said "goodbye"

گفتم "خدانگهدار"


[Chorus]

[Bridge]
Is it me was I wrong to have trusted you

این اشتباه من بود که بهت اعتماد کرده بودم؟
Did I see what I wanted, what wasn't true?

آیا من دیدم که چی میخواستم؟چی درست نبود؟
Was I wrong to go on like a little fool?

کارم اشتباه بود که مثل یه احمق کوچولو ادامه دادم؟
It's amazing what women in love will do

کارایی که زنان عاشق انجام میدن جالبه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 28 آذر 1393برچسب:, ] [ 18:47 ] [ N.F ]
About

New Lyrics Music
Blog Custom

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 544
بازدید کل : 49580
تعداد مطالب : 111
تعداد نظرات : 496
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here
Online User

جاوا اسكریپت